Job 15 van 46


Report this listing

Solliciteren



Service Delivery Manager


Functie

Als Service Delivery Manager ben je het a anspreekpunt voor de toegewezen klanten en ben je verantwoordelijk voor het onderhouden van een duurzame klantrelatie . Jouw takenpakket bestaat uit een aantal gevarieerde activiteiten:

Contractuele toezicht houden op de leveranciers inzake outsourcing, maintenance, support, SLA’s,…

• Opstellen van het run-budge t en waken over de capaciteitsplanning

• Het service delivery plan uitwerken met de klant

• Binnenkomende verzoeken/incidenten opvolgen in de service ticketing tool

• Risico’s inschatten en voorzien van de nodige oplossingen

• Fungeren als vertrouwenspersoon van de klant

Maandelijkse rapportage voorzien van incidenten, problemen, change, en release management

Bedrijfsprofiel:

Vast Contract - Regio Oostende

#IT #servicedelivery #servicemanagement

Onze partner is op zoek naar een Service Delivery Manager om hun service team te versterken. Dit dienstverlenend IT bedrijf is gelegen in de regio Oostende en is gespecialiseerd in het bieden van software, netwerkinfrastructuur, veiligheid, systeemintegratie, platformen,… voor on- en offshore markten. Ben je op zoek naar zo’n uitdaging? Lees dan zeker verder!

Jouw profiel

Als Service Delivery Manager ben je in het bezit van een bacheloropleiding aangevuld met enkele jaren relevante werkervaring in service delivery, account/sales management of project management. Je bent vertrouwd met service & SLA in IT infrastructuur en bent bekend met ITIL framework. Je bent communicatief vaardig in het Nederlands , Engels en Frans . Tot slot heb je een sterk zakelijk inzicht en werk je graag gestructureerd en resultaatgericht .
  • De uitvoeringsmodaliteiten van de oplossingen bepalen
    De succesfactoren identificeren
  • Arbeidsrisico's evalueren en preventieacties aanbevelen (inrichting werkpost, verbeteren van arbeidsomstandigheden, change management, ...)
  • De klant begeleiden bij de toepassing van de oplossingen
    Adviseren over de organisatie, de methodes en de middelen
  • De noden van de klant analyseren
    De doelstellingen en het kader van de interventie bepalen
  • Een project leiden
  • De activiteiten van een team coördineren
    Een organisatie leiden

Aanbod

Als Service Delivery Manager mag je rekenen op uitgebreide trainingen en opleidingen om jezelf te ontplooien op professioneel vlak. Daarnaast kan je genieten van een competitieve verloning met een compleet pakket aan extralegale voordelen . Tot slot kom je terecht in een dynamische no-nonsense omgeving, kan je werken in glijdende uren en krijg je de mogelijkheid tot telewerken .

Voldoet deze functie aan jouw verwachtingen? Solliciteer dan rechtstreeks via de website of contacteer Matthias Kegels op het nummer +32 (0)4 76 35 74 35 of via matthias.kegels@experis.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht