Functie
Als Service Delivery Manager ben je het a
anspreekpunt voor de toegewezen klanten en ben je verantwoordelijk voor het onderhouden van een duurzame klantrelatie
. Jouw takenpakket bestaat uit een aantal gevarieerde activiteiten:
•
Contractuele toezicht
houden op de leveranciers inzake outsourcing, maintenance, support, SLA’s,…
• Opstellen van het
run-budge
t en waken over de capaciteitsplanning
• Het
service delivery plan
uitwerken met de klant
• Binnenkomende
verzoeken/incidenten opvolgen
in de service ticketing tool
• Risico’s inschatten en voorzien van de nodige oplossingen
• Fungeren als vertrouwenspersoon van de klant
•
Maandelijkse rapportage
voorzien van incidenten, problemen, change, en release management
Bedrijfsprofiel:
Vast Contract - Regio Oostende
#IT #servicedelivery #servicemanagement
Onze partner is op zoek naar een Service Delivery Manager om hun service team te versterken. Dit dienstverlenend IT bedrijf is gelegen in de regio
Oostende
en is gespecialiseerd in het bieden van software, netwerkinfrastructuur, veiligheid, systeemintegratie, platformen,… voor on- en offshore markten. Ben je op zoek naar zo’n uitdaging? Lees dan zeker verder!
Jouw profiel
Als Service Delivery Manager ben je in het bezit van een bacheloropleiding aangevuld met enkele jaren relevante
werkervaring in service delivery, account/sales management of project management.
Je bent vertrouwd met service & SLA in
IT infrastructuur
en bent bekend met ITIL framework. Je bent communicatief vaardig in het
Nederlands
,
Engels
en
Frans
. Tot slot heb je een sterk
zakelijk inzicht
en werk je graag
gestructureerd
en
resultaatgericht
.
-
De uitvoeringsmodaliteiten van de oplossingen bepalen
De succesfactoren identificeren
-
Arbeidsrisico's evalueren en preventieacties aanbevelen (inrichting werkpost, verbeteren van arbeidsomstandigheden, change management, ...)
-
De klant begeleiden bij de toepassing van de oplossingen
Adviseren over de organisatie, de methodes en de middelen
-
De noden van de klant analyseren
De doelstellingen en het kader van de interventie bepalen
-
Een project leiden
-
De activiteiten van een team coördineren
Een organisatie leiden
Aanbod
Als Service Delivery Manager mag je rekenen op uitgebreide
trainingen en opleidingen
om jezelf te ontplooien op professioneel vlak. Daarnaast kan je genieten van een
competitieve verloning met een compleet pakket aan extralegale voordelen
. Tot slot kom je terecht in een dynamische no-nonsense omgeving, kan je werken in
glijdende uren
en krijg je de mogelijkheid tot
telewerken
.
Voldoet deze functie aan jouw verwachtingen? Solliciteer dan rechtstreeks via de website of contacteer Matthias Kegels op het nummer +32 (0)4 76 35 74 35 of via matthias.kegels@experis.be